Tisdag

Barnen vaknade ganska tidigt imorse men det blev mys i sängen  och en massa filmtittandes =)
Sedan åkte Marcus till jobbet och vi satt oss vid köksbordet och började äta lite frukost.

Anton var trötter redan då men han fick hålla ut till 11.30 innan han fick gå och sova igen, så det
blev en massa lek inne i Alexanders rum och Alexander satt i sitt tält och kikade fram och sa
TITTUT till Anton som höll på att kikna av skratt. Ja vi roar oss lätt på dagarna va =)

Sen blev det lite mellan mål för båda barnen och sedan fick Anton gå och sova middag och Alexander
fick mysa lite med mig innan han också fick gå in  och sova lite middag.

Det har varit srålande väder hela förmiddagen, solen har lyst in och allt har varit så varmt och ljust
så jag tänklte lägga mig i solstolen ute medans barnen sov middag men nej precis när dom somnat in och allt
så har det kommit stora,vita och luddiga moln som solen gömmer sig  bakom =/
Jag som verkligen ville sola lite idag. Lite brun lär jag väl få bli under en sommar??
Och det går ju inte att sola när barnen är vakna för det tillåter inte dom =(

så nu hoppas jag på att solen vill kika fram så att jag hinner sola lite innan barnen vill leka igen =)

Och idag är det en hel del att göra så idag kommer ni inte höra så mycket utav mig inte,
men jag dyker ju upp igen i kväll som vanligt!
Det är ju lugnast att skriva på kvällarna för mig.
Då barnen sover och allt är tyst och lugnt helt enkelt!

Nej kanske ska man gå ut och kolla vad man kan hitta på att börja med?!
Eller så tar man bara tag i något så det sätts lite fart =)


Hur är vädret hos er idag??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0