Tennis

Nu ska jag dra mig mot tvn för dom visar tennis-matchen med Robin Söderling idag.
Och självklart så håller vi tummarna att våran svenk vill och kan gå vidare mot finalen!

Så jag ska bara springa ner och ringa min KÄRA sambo och höra hur långt dom kommit
så jag vet när man får mat och så =)
Försent!!marcus ringde precis och berättade att dom var klara vid biltvätten nu för att
det hade dragit ut på tiden pga bilkö och en ej fungerande biltvätt =/
Men iallafall så skulle dom komma hem över nu så snart får vi äta lite mat sedan får
nog Alexander gå och sova lite sen middag för han var kanon trött redan när dom åkte
här i från bara för att tvätta bilen =)

Nej ska väl slå på tv-kanalen och kolla om det börjar snart.Är ju bra att ha
rätt kanal på så man hör när det börjar!!

Tänkte försöka hinna förbereda lite smått med inlägg till senare eftersom
att det är så mycket jag har att skriva om men att kunna sitta ner här och
skriva ner allt det finns det ingen tid för och när jag väl komme på allt
'jag ska skriva om så har jag varken papper eller penna i närheten.
och mitt minne vet väl alla vid denna tid punkt att det fungerar knappt!

Men men vi får se när alla olika blogg inlägg kommer.Inom några år iallafall =)



SKA NI SE TENNISMATCHEN???





Kommentarer
Postat av: DONKEN

haha! du verkar vara en skoj mamma. hehe!

ha det gott! jag hoppas det kommer fler inlägg innan midsommar iallafall.. :P

kramar annelie

2010-06-04 @ 13:54:37
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0