Tack!!

Tack alla underbara där ute som läser min blogg och har röstat på mig!!
Tack vare er så gick det rätt så bra!! =)

Denna kommentar fick jag idag!!!!! =)



Grattis du vann tävlingen =) Skicka en text som beskriver din blogg som jag kan sätta in i vinnar inlägget =) Maila även din adress så ska du få ett överrasknings paket hemskickat till dig =)

Kram Millah

Så nu har jag skickat texten och adressen till Millah och jag är jätte nyfiken på vad det är för överraskning!!
Och inlägget i hennes blogg blev kanon bra!!

Så än en gång!!Tusen tack alla underbara männsikor!!! <3




Kommentarer
Postat av: Madde

GRATTIS till vinsten =)

2010-06-29 @ 09:38:19
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0