Student

Idag har vi varit och kollat på Emil som tog studenten och sedan
blev det att gå ner till stan och kolla på alla roliga ungdomar
som åker runt på flak och skriker =)
Alexander var helt tokig i alla trktorer som kom åkandes och
han var en hel del avundsjuk på Emil som faktist fick åka
traktor med höflak  =)

Direkt efter det så var det bara att traska hem för att
lämna vagnarna och sedan ta bilen hem till barnens
farmor och där vänatde en hel drös som skulle
fira Emil med studentfika !!!

Tanken slog miig att det är hela 4 år sedan jag tog
min student och jag kommer faktist än idag ihåg
på ett ungefär hur den dagen utspelade sig, och
ja det är hela 5 år sedan Marcus tog sin student!

Det roliga i det hela var att efter Marcus hade åkt
flak en hel del så kom han hem och SOV på soffan
för att orka med kvällen =)
När jag tog studenten så kom jag också hem efter
att ha åkt runt ett tag och ätit med släkt och vänner!
Slog mig ner i soffan och SOV för att orka med kvällen!

Idag hemma hos svärmor så tog sig Emil ner till sitt
rum i källaren och efter ett tag när folk skulle börja
ta sig hemmåt och skulle tacka för fikat så gick dom
ner till hans rum men japp där låg han och SOV!!
Antagligen för att orka med kvällen =)

Så grattis på studenten Emil!!
Kort kommer upp lite senare för japp jag fick en
hel del taget idag och även en filmsnutt =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0