Stress

Jag tror jag snart får magsår!!!
Barnen bara jävlas hela tiden
speciellt Alexander, så idag
är det en sådan där dag som jag
skulle skänka bort han till någon
som vill bli aktiverad hela dagen!!

Jag har miljoner saker som ska
fixas idag!! Ja IDAG måste allt
vara fixat annars tänker jag
inte sätta mig i bilen och åka
på någon semester imorgon!

Jag vill ha ett städat och fint hem
som är rent och fint när man
kommer hem också. Jag vill
inte behöva börja städa det första
man får göra när man kommer hem.
Det ska packas!!Ja och att packa till
en familj på 4 personer ja det kan ju
ta ett tag och saker ska hämtas
hos andra personer osv osv

Japp nu skedde det en olycka här
så jag får åter komma senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0