Stress

Jag känner mig stressad men för vad??
Jag har liksom stressat runt här hemma
utan att få ett dugg gjort. Men jag tror att
det blev bara för att jag hade planerat att
skynda mig att klippa gräset imorse efter
att jag hade lämnat Alexander på dagiset.
Men väderguden ville inte som jag ville
för han släppte ner en vattenfall så det
heter duga till så inge gräsklippning här
inte vart det. Och då blev det att vila lite
och efter det så har jag varit små trött
hela tiden så jag har inte hunnit med
att diska disken, städa toaletten,
hängt in alla ren och torr tvätt.

Det enda jag verkligen har hunnit, det
är att ha läst tidningen och käkat
en smörgås, och ja fixat en dyna som
ska ligga i vagnen åt Anton så att
det inte behöver ligga ett stort täcke
under han. Så klippte ett hål i dynan
och lakanet som är över dynan för att
få igenom remmen som ska sitta
mellan benen när han sitter upp och
är fastspänd.Det blir säkert kanon!!

Nej kanske man ska ta sin feta röv
ner för denna trappa och ta sig
ann disken och det som hinns med
innan vi ska hämta hem Alexander
från dagiset. Sedan får man hoppas
att Alexander och Anton kan syssel
sätta sig själva ett tag medans jag
kanske kan få små städa lite då =)

Måste ringa svärmor och höra om
hon kunde komma hit idag och vara
med barnen medans vi har gårdsmöte.
Är inge kul att ha dom med för Alexander
är inte still för femöre och han sticker från
gården om han blir uttråkad och det blir
han garanterat när det bara är vuxna som
sitter och pratar en massa strunt enligt
han =)
Men det samtalet får jag ta efter vi hämtat
hem Alexander annars glömmer jag väl bort
tiden och sen kommer jag typ på springa till
dagiset och komma försent ändå =)
Ja det har hännt några gånger =/


Nej men kanske man ska sätta lite fart då
eftersom att vi lär ju gå om 30 minuter och
jag är ingen super kvinna och kan göra flera
miljon saker samtidigt.

Jag dyker väl upp här sen igen som i vanlig
ordning. Så ha en bra dag så länge!!








Kommentarer
Postat av: Lisa

- vsg :D

2010-06-30 @ 14:14:18
URL: http://jinandjang.blogg.se/
Postat av: Lina :)

Tjennaaa! har en liten frågestund på bloggen, och tänkte att just du kanske skulle vilja ställa någon fråga bara? :) och en av dom som (jag tycker) har snyggast blogg får en FET länk. :)

puss!

2010-06-30 @ 16:02:07
URL: http://linahyyttsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0