Söndag

Hur fasiken kunde denna dag gå så fort?
Nu är snart Marcus sista semester dag förbi
och han kommer jobba vareviga dag förutm helgerna
nu under sommaren. Känns som att jag och barnen
knappt kommer se skymten av han =/ Men
ja man får hoppas att det visar sig bra i
plånboken senare istället =)

Själv så ska man väl strosa runt här hemma
med föräldra penning och vara föräldraledig
ett tag till. Fast jag är sjukt sugen på att
JOBBA!!

Men ja jag har ju några bollar i luften och jag
hoppas att alla dom sätter lite fart nu!!
Jag behöver verkligen det!!

Nej nu tycker jag att klockan börjar bli lite väl mycket
så jag ska nog börja dra mig här ifrån och ligga i
sängen och vara livrädd tills imorgon.
För imorgon är det jag som ska till tandläkaren igen,
och det gillas verkligen inte för varje gång jag är
dit så hittar dom alltid något som ser oroande ut.

Men vet ni vad som skulle göra mig glad??
Jo att ni RÖSTAR på mig!!


Ha en bra natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0