Söndag

Marcus for iväg med sin moder nyss så jag ska bara vänta på att barnen vaknar
sedan far vi också efter dit till samma ställe. Tyvärr måste jag hålla det hemligt
ett tag till men ikväll eller imorgon  får ni nog veta vad det gäller/gällde.

Igår hann jag inte sätta mig  något mer vid datorn, det blev en hel dag ute
och det blev bad i en liten sjö i Säter efter att vi varit och hälsat på barnens
gammel mormor Maj och alla andra som var där.

Och efter badet så blev det hem och byta kläder sedan åka hem till barnens
farmor med familj.Och där var vi hela kvällen och kom inte hem förens
vid 22 -  tiden någon gång. Och då blev det några avsnitt av One Tree Hill
och sedan blev det bums i sängen för oss båda två!

Och nu kom jag på att jag glömde mobilen nere igen så jag får bjuda på
2 st gammla bilder eller nja dom är väl tagna för ca. 3 veckor sedan men
jag har inte haft dom ute här på bloggen ännu.

Men Alexander älskar ju vatten och det spelar ingen roll om det är varmt
eller kallt vatten han  har över sig vattnet ändå och lika så ska han dricka
vattnet hela tiden.Så är man i en sjö så tror han att han kan dricka upp
allt =)

Men en dag hade vi i vatten i två stycken dunkar med vridknapp så
att vattnet kunde komma ut och det uppskattades väldigt mycket!!









Kommentarer
Postat av: Jeanette

va gulliga bilder:)

2010-06-27 @ 21:25:24
URL: http://mrsjeanette.blogg.se/
Postat av: DONKEN

hihihi! alla sätt är bra utom de dåliga. hej fäörresten! det var ett tag sen nu.. pöss!

2010-06-27 @ 22:12:43
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0