Sola

Nu har jag då fått solat i ca. 30 minuter idag då!!
Så ja jag lär väl vara nöjd med det tycker jag
för jag ver helt säker på att jag inte skulle få
sola idag heller men Alexander somnade i sin
säng på en gång så jag behövde inte ligga med
han i våran säng tills han skulle somnat!

Anton vaknar hela tiden och grinar hysteriskt efter
att han vänder sig om på magen hela tiden medans
han sover,och han får verkligen ingen luft när
han ligger på magen nu när han är så täppt i näsan.

Så där är det under nätterna också men nu var det
enormt mycket grin. Men varför lägger han sig då
på magen flera flera gånger efter varandra fast
att han nu vet att han inte kan sova så?

Ja lika så brukar han ha ut hela benen mellan
spjälorna och ibland försöka vända sig då,
och då när man kommit in i sovrummet så
tror man fan att han skulle haft av benen
eller något liknande för att lyckas med detta!

Någon som har något bra TIPS på hur
man kan göra för att få sova n hel natt
utan att han håller på att bryta både
ben och armar utav sig och likaså
att han kan ligga på rygg eller sida
och sova så att han verkligen får luft
och slipper vakna och grina hysterikst!
Någon som har ett bra TIPS???






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0