Seg

Fan vad seg dagen har gått.
Känns som att klockan borde varit så mycket mer
än vad den är.
Tennisen går segt så den har jag skippat men funderar
på att ta upp tittandet igen =)
Marcus ligger i soffan och är trött så han
somnar nog snart han =)
Alexander ligger nere och sover middag i våran säng!


Förmodligen ska vi åka och kolla på Sandra,Marcus lillasyster
när dom har fotbollsmatch ikväll vid 18.00
Kan ju vara lite kul och skönt att komma ut på något
under dagen iallafall =)


Har inte riktigt varit sånnt fint väder som dom andra
dagarna denna vecka.Det är massa moln som gör att
det blir otroligt kallt emellan åt.Och lika så blåser det
kalla vindar....
nej jag är ingen väder kvinna på vädret =)
ville brar dela med mig hur vädret är här hos oss idag!

HUR ÄR VÄDRET HOS ER IDAG??



Kommentarer
Postat av: DONKEN

inifrån ser det ju skitfint ut med sol och allt, men när man går ut så är det kallt och blåser massa. hm. igår var det helt perfekt, sol o varmt. mmh.. :)

se där ja, det blev minsann ett inlägg, ganska så drekt, tillcohmed. :P

2010-06-04 @ 15:28:09
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

tyckte du om min blogg, så får du gärna rösta på mig, är nominerad till veckans blogg hos Bella. ;)

2010-06-04 @ 15:31:29
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0