Oro

Marcus har inte kommit än och han slutade
20.15 och det går fasiken inte att få tag på
han via mobilen för den är avstängd.
Jag börjar bli smått orolig och irreerad.
Jag blir jämnt irreterad och grinig om jag
inte får mat när jag är hungrig och nu har
jag fasiken väntat i flera timmar så ja
det är en klass 1 varning på mitt humör nu!

Och ikväll ska ju Emil och Maecus mötas
på nhl10 via det trådlösa/online bara för att
se vem som vinner äran att få bli 1.a och den
som får bli SIST!

Så idag blir det väl ingen One Tree Hill igen,
och jag kan ju nästan gå och lägga mig
redan nu känns det som =)

Men nej jag får väl invänta segproppen
och hoppas att han har mat med sig =)
Fast de tror jag inte.

Sedan får man väl hålla tummarna att det
kan bli lite OTH idag!!! =)


Nu ska jag åter gå till lite sysslor för
Marcus farmor var hit nyss och lämnade
deras beställningar så nu är det klart
att skicka efter! Så det kanske man ska
pyssla med ikväll medans dom gör upp
på nhl10!


Ja just ja kom på att jag har ju en hel
del nya kort tagna på mobilen men
har glömt mobilen nere varje gång jag
gått upp hit till datorn. Får hoppas att
jag kommer ihåg den senare så att ni
kan få någon bild iallafall för nu har
det varit bildnsålt ett bra tag från
min sida tyvärr =/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0