Ork

Jag har knappt någon ork alls längre efter denna dag.
Värmen suger all must ur mig verkligen.
Men ska inte klaga, det är så skönt med värme och sol.

Väntar nu på att Marcus ska ringa sedan att han ska
komma hem, och då blir det mat för min mage kurrar
på som en spinnande katt just nu =)

Skönt att han är ledig imorgon, så då blir det lite
midsommar firande, kanske åka till säterdalen
och åka lite karusell med barnen och vinna på lotteri =)

Ja vem vet vad som händer imorgon?!

Vad händer hemma hos just dig imorgon??


Har badat båda barnen och mig själv =)
Sedan blev det stor skurning och stdädning
av toaletten så nu är det bara toan och
handfatet kvar där inne men det är redan nu
skinade rent!!! och doftar gott gör det också.

Inväntar mina sista beställningar från folk idag
sedan kan jag skicka in denna omgångs beställning
 också utan att ha en klump i magen =)
Lika bra att skicka in det i tid så man får det mesta!


Nu kallar pliktarna på mig så vi höres senare!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0