Maraton

Idag tänkte jag ha ett litet maraton med minne och ord
direkt ifrån mig.
Det är ju ett speciellt datum för mig idag och denna dag
hoppas jag på att den ska bjuda på en massa bra saker!

Att tiden har gått så fort det kan jag inte förstå
och att vi än idag har varandra det kan jag inte
heller förstå i mellan åt. Så många bråk vi haft,
så många gånger vi varit på väg att gå åt ett
varsitt håll, men ändå blivit drgna tillbaka till
varndra!! Är vi gjorda förvarndra?? Ska det vara
du och jag?? Är detta meningen med livet??

Ja många frågor och ja många svar kommer ni
få se här idag!!!

Jag kan inte själv förstå det och när jag sedan
räknar allt på händerna så inser jag att jag
visst är gammal nu!!
Tiden går fort, fort,fort!!!
Ibland blir jag faktist otroligt rädd för att
tiden går så snabbt, tänk om jag missar
något viktigt!!

Ja rädsla,kärlek och oro det här väl ihop?!
Jag älskar mitt liv och alla som är med i det!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0