Ljus

Har gått igenom lite material med erica idag men vi hann ej klart så vi måste träffas igen och fixa vidare.
Vi drog iallafall på ljuspartyt och ja jag fick mina ljus köpta så nu vill jag bara ha hem dom!!!

Kom hem hit och här var det rena rama träffen tror jag.
jag möttes av en Anton,Alexander,Emil,Oscar,Marcus och Marie =)
Så ja folk var det iallafall. och tätt efter så kom Marcus pappa Mats också som ska sova här inatt för att sedan åka vidare hemåt imorgon.
Och en liten stund efter det så kom även Alexander(Ekis)

Så nu sitter killarna här och spelar nhl10 på ps3....det blir väl min tur snart och jag hoppas på att inte bli allt för utklassad =/

Nu ska jag fortsätta försöka luska ut hur fasiken¨min statistik kunnat öka så enormt??!!
detta är en stor gåta för mig...

Så snälla berätta hur just du hittade hit!!!???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0