Lista

Det är mycket som jag ska göra
och det är mycket som borde göras
och sedan finns det mycket som jag vill göra!

Vart ska man börja? Med alla MÅSTEN
eller med alla BORDE GÖRAS eller
med alla VILL GÖRA!!!??

Hellst skulle jag bara göra det
jag vill och skit i allt annat
men det går inte för så skulle
nog hela världen rasa samman.
Och det vill jag absolut inte för
jag är jävligt lycklig just nu och
så vill jag att det ska fortsätta
eller om det inte kan bli ett snäpp
bättre också till och med =)

Men om jag kanske kan plocka lite
utav varje så får man se hur långt
man kommer och vad som blir kvar
och över till allt annat??!!
Det tycker jag låter toppen =)

Så om jag börjar med ett MÅSTE
nu och sedan tar jag ett BORDE
GÖRAS och efter det tar jag ett
JAG VILL GÖRA!! För lite kul ska
man väl få ha det trotts att man
lever som man gör?!!

Hur brukar ni styra upp era sysslor???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0