ilska

Japp Marcus förlorade mot Emil i nhl10 på ps3
och ja nu är ena lampan uppe trasig och nu
smäller och dunkar det ute också. Fy fan
vilken ilska man kan ha bara för att man
fölorar ett spel =( Inte kul när det blir så
här. Har bara lust att sälja iväg det där jävla
ps3 som kan få en så snäll människa att bli
'så ond och arg.

Det är fan farligt med sådana spel som
gör att folk blir som tokiga bara för en
fölorad match =(

Nej jag lär väl dra fram dammsugaren och
dammsuga upp allt glas som ligger på golvet
nu för det vägrar ju Marcus göra.
Förresten kan man ha in någon hemlig kod
på ps3 så han ej kan komma in på den eller?

Snart väcker han barnen också så nu lär
jag dra här i från. Nu låste han in sig på toan
också så nu blir det väl självmord på högnivå.


Ska dra mig mot sängen jag så vi höres
imorgon gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0