Glömt

På kolmården så stog jag och betalde glass till alla sedan när jag hade skrivit på kvittot och allt så började jag lägga ner mina saker i fickan och sedan började jag värma min glass.Jag hade köpt en sådan där calippo eller vad den heter. Och jag går ikapp Marcus och Emil som redan börjat gått.
Och efter ett tag så frågar Marcus vart Anton är??
Oshit han glömde jag kvar vid kiosken =(
Hur fan kan man glöma sitt barn i en stor vagn??

Jag är så jävla dålig!!!!
Jag skämms och jag borde straffas!

Hatar mig själv för detta och jag blev så ledsen
men ville inte börja böla där inför en massa folk,
så jag höll mig och igår så släpppte jag loss
 alla känslorna kring detta inne på toan.

Förlåt för att jag är en dålig mamma
Förlåt för att jag verkligen är VIMSIG
Förlåt för att jag knappt vet vart mitt
egna huvud är.
Vad har det blitt av mig??
Jag känner inte längre igen mig!?


Jag Älskar Dig! Och Jag Kommer Aldrig Kunna Förlåta Mig Själv För Detta!

Jag Älskar Dig! Och Jag Kommer Aldrig Kunna Förlåta Mig Själv För Detta!






Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inget att skämmas över, jag glömde ju mattias på hemköp o kom inte på det förrän vi kom hem o det är hemskt./farmor

2010-06-16 @ 22:39:21
Postat av: Jannike

Sånt som händer när man har för många bollar i luften. Men absolut inget att skämmas för. Du får börja stunta i allt oviktigt så som städning mm och bry dej om dej själv istället. Kram

2010-06-16 @ 22:45:26
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: Fiia

som föregående talare...inget att skämmas över!

2010-06-16 @ 22:58:06
Postat av: Osten

Mina föräldrar tappade mig 1998, och har fortfarande inte hitta mig!

2010-06-17 @ 00:57:36
Postat av: Anonym

haha jag skrattar lite åt dig faktiskt gumman, tycker inte det är så konstigt, du har så mycket på gång nu så :) det kan hända vem som helst. och vi vet redan att du är världens bästa mamma :D det har jag ju alltid sagt ! <3 det hade varit värre om du inte kommit på det ;P. det gick ju bra och anton har inte tagit någon skada av det, så det tycker jag inte du ska göra heller. hur många föräldrar har inte gjort det någon gång ? hör dig omkring så kommer du inse att du inte är den enda :) som sagt, du är en underbar mamma och det tror jag du förstår själv om du tittar dig omkring och ser hur många andra barn har det i sin vardag. dina barn är lyckligt lottade som har dig som mamma.

2010-06-20 @ 19:33:48
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0