Fryser

Ska nog springa ner och sätta på mig en massa mer
kläder, för just nu så FRYSER jag så enormt mycket.
Det är inte alls sommar värme ute längre och ja
man kan nästan tro att det är höst igen =(

Men ja det är nog bara jag som är dum nog att
ha på mig sommarkläder trotts det dåliga vädret
och ha typ alla fönster öppna bara för att få in
lite frisk luft i lägenheten =/ Men nja snart
åker alla fönster igen och jag klär nog på mig
en massa mer tjocka kläder så jag slipper
frysa fossingarna av mig =)

Ska slå en pling till moder min nu och
hör vilken tid jag ska komma dit idag.
Så jag verkligen hinner träna lite
uppställning och springning med Rillo.

Åter kommer om en stund hur det
blir med det hela idag!





Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: Tack så mycket!

jaha nej inte jag.Jag skikade in på hemsidan en snabbis,såg ju grymt ut! Jag kommer antagligen att behöva smink senare men tyvärr inte nu i sommar :)



kram

2010-06-18 @ 14:00:55
URL: http://emmiq.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sv; ja, visst är det skönt med ledighet. Men eftersom vi ska till Gothia måste jag hålla mig i form. Så jogga måste jag göra ändå =)

2010-06-18 @ 14:12:17
URL: http://vikman.blogg.se/
Postat av: Emelie

svar: Ja nu såg jag ! Oj vad fin :) Min kompis hade en sån hund förut,jättesöt! Lycka till i varje fall :)



kram

2010-06-18 @ 22:34:12
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0