Förlust

Ja som ni alla vet redan säkert så förlorade Söderling så han fick känna sig blåst på första platsen i år igen.
Hoppas på bättre lycka nästa år då!! =)
Fast är han inte värd bragdguldet nu va?? Det tycker då jag, så som han har kämpat och slitit och verkligen klättrat sig upp balnd dom bästa!!
Så ge Söderling BRAGDGULDET!!!

Idag är jag GLAD!!! Jag rensade bland gammla och nya saker högst uppe i skåpet inne på toaletten idag, och då kom min sminkväska fram så slängde allt gammalt smink och letade reda på allt som jag köpt från oriflame förut för att jämn föra lite produkter och så. Ja jag hittade en hel del men dock fick jag slänga mer än halva väskan eftersom att jag slutade sminka mig strax efter jag träffade Marcus....
Och detta smink var flera flera år gammalt!!!
Kan ju lova att vissa saker var inte alls fräscha att kolla på =/

Men till det GLADA nu då. jag hittade min förlovningsring och mitt kära halsband som jag fått av Marcus förut.
Kom dock ihåg att det hade blitt trassel med guldkedjan och det fick jag även se med mina egna ögon när jag hittade det idag.
Men med en pinsett och lite envishet så löste det sig så nu bär jag mitt älskade halsband med ett hjärta runt halsen. Kommer ihåg att jag fick det av Marcus när vi firade 2 årig förlovning!!!
Ja och förlovnings ringen fick jag ju när vi självklart förlovade oss =) Men jag var tvungen att ta av den när jag vart gravid med Anton för mina fingrar svullnade upp så enormt mycket att jag trodde jag skulle få blodstopp med ringen på fringret.
Sen har jag varit lite nere för jag kom verkligen inte ihåg vart jag la detta på för SÄKERT ställe, men jo i sminkväskan =) Varför la jag det där i??? =)

Ska knäppa kort sen så får ni se varför jag är så GLAD!!! =)





Kommentarer
Postat av: DONKEN

åå vad roligt! är ni gifta också? antar inte, för då kanske du haft båda ringar där. :P

Du är med nu som nominerad, inlägget med denna release kommer snart, så du kan börja ragga röster! Pöss!

2010-06-06 @ 23:37:38
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0