Fixat

Nu har jag kollat igenom alla påsarna med kläder till Anton, sedan vek jag dom och fixade iordning där inne i garderoben =) Så nu har han lite nya fina kläder i bättre storlek får vi hoppas =)

Jag är ju så där att när mina barn växer ur något klädesplagg så spar jag det till nästa och det är nog en blandning
mellan snålhet och ekonomisk tänkande enligt mig! =)
Men samtidigt så är det nog mycket med det där tvångsbeteendet som spelar in också.
Anton är ju yngst så de finns ingen att spara kläderna till, men jag kan inte kassta dom och jag kan verkligen inte sälja dom. Tankar som att dom kanske kommer till använding sen dyker städnigt upp.
Visst vi ska väl iallafall ha 1 barn till men det blir inte förens om flera flera år =)!!!
Då är det väl bra att ha kläder då men sen så? När man ska sluta upp med barnafödande och bara gå till ro med allt? Vart ska kläderna ta vägen då??
Jo om jag känner mig rätt så kommer alla typ 8 kartonger med barnkläder ligga och ta upp förådet man har =)
Jag är helt fast vid alla kläderna så ja detta är mitt tvångsbeteende....
Inte kul att inte kunna skiljas från saker som är nödvändiga att kunna skiljas ifrån =) Men ja träning och övning ger färdighet!!

Nu ligger Marcus och Alexander nere i sängen och FÖRSÖKER få Alexander att sova middag, men de låter inte ut som att det lyckats så bra hittills =) Men det är bara att kämpa på =)
Jag och Anton sitter här uppe för att han inte ska väcka Alexander om han nu skulle somna.För Anton vill inte alls sova nu, och de fösrstår jag han med för han somnade i Marcus famn när dom kollade på film medans jag fixade alla kläderna!

Vet inte vad vi ska hitta på idag eftersom det regnar ute och är jätte tråkigt väder.
Vi tänkte åka till en lekpark i stan men sedan började det regna och då blev man ju inte så pigg på det längre.
Jag gav som förslag att vi skulle ta barnen och åka till Auqa Nova och bada lite på äventyrsbadet, men nja MArcus verkar inte vara så glad i det idag.Så ja vi får helt enkelt vänta och se vad denna dag bjuder på.

Nu ska jag mysa lite med Anton och sedan skicka efter lite beställningar!!!





Kommentarer
Postat av: Karin

Okej, okej.



Ha en trevlig mysstund/mys dag med dina pojkar. =)

2010-06-09 @ 13:27:59
URL: http://fjarilkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0