Dåligt

Jag har varit jätte dålig på att skriva idag men tiden har inte funnits till idag =(
Jag hann inte ens klippa gräsmattan som var så viktigt!! =(

Men vi hann iväg och bada med barnen på Aqua Nova med deras farmor,farbror
och två kusiner. Lite käk där blev det också =)
Massa  kana åkande för Alexander och pappa Marcus. Själv så blev det en lugn
och mysig stund i barnpoolen för mig och Anton =) Det är ju så mycket
varmare vatten där i =)

Har även fixat lite med nya bilen så hoppas den går fint fint imorgon till jobbet
för Marcus!

Sedan håller jag på och fixar här vid datorn så nu blir det att tävla lite
här framöver =) Härligt att ha någon hleg spikad i förväg =)
Fast nervositeten  kom på engång =/

Nu vill jag att ni INTE glömmer att RÖSTA på mig HÄR!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0