Brun

Idag precis innan vi varpå väg hem från svärmor
så kom även barnens gammelmormor,gammel morfar
och gammelmoster =)
Så vi stannade kvar ett litet tag till så att dom fick träffa
barnen ett tag dom med.
Och då fick jag se med egna ögon att jag fakrist har
gått om svärmor med att JAG har fått BRUNARE
ben än vad hon har =)
Lika så Jenny, barnens gammelmoster hade fan lika
vita ben som jag hade på det hemska kortet på mina
likvita ben tidiagre i sommras =)

Men ja svärmor ska ja på en semster sen  och där
blir man BRUN!! Såg fan ut som att dom hade varit
utomlands i 2 veckor sist som kom hem därifrån.
Så ja jag måste fortsätta ligga i om jag vill vara brunast
när sommaren är över.Och jag kommer förlora med storm
steg om jag inte hinner sola på dagarna när barnen sover.

Så imorgon får jag absolut INTE somna när barnen ska sova
middag =) Hann ju inte sola idag bara för det =)
Kunde jag inte ha lagt mig i solstolen och somnat där istället =)


Jaja lite bruna ben har jag då iallafall =)
Och svärmor försökte lura i folk att det var
bara för att jag använder brun utan sol!
Men nej ni inget sånnt här INTE!!

Har använt sånnt en endaste gång och det var förr förra
sommaren och jag var mer BRUN-fläckig än fint solbrun =/
Såg ut som en fläckig KO =)

Så ALDRIG mer sådan på min kropp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0