Bröllop

Ärligt talat så Älskar jag giftemål och bröllop,kanske är det just för att det är väl den där lilla(stora)flick drömmen man alltid har haft. Att en dag själv få stå där och gifta sig med den man verkligen älskar.
Nu ska man ju vara två om en sådan sak att kunna gifta sig och båda ska ju vilja det rent ut i 100%
Men ja det var inte där skon klämmde idag, utan det jag undrar är om det bara är jag i världen som är så TRÖTT och LESS på det KUNGLIGA BRÖLLOPET??




(Bildkälla: Aftonbladet)

Jag tycker att det har spårat ur totalt nu, det bara skrivs om detta bröllop var eviga dag och det är grupper hit och dit på facebook om detta bröllop. Visst det är sveriges kronprinsessa som gifter sig med sin kära Daniel, men ja hur länge har vi inte fått läst om det nu??

Och att folk vill förbjuda att inga andra ska få gifta sig just samma datum som dom ska gifta sig!!??
Det är väl verkligen det dummaste jag hört. Tänk om det finns par som har planerat sina bröllop långt innan dessa kungligheter och just bestämmt samma dag(datum) bara för att just denna dag eller datum är något speciellt för dessa par. Alla väljer sina egna bröllops datum pga personliga önskemål!!!
Varför ska då bara kungliga paret få som dom vill??

Folk menar på att inga kommer att titta på ett vanligt bröllop utan att sitta framför tvn och kolla på Victoria och Daniels bröllop, men nej där har dom väl ändå fel.

Ska man ha bröllop i en släkt eller familj och just tagit samma datum nu, så tror jag absolut att dom går på sina släktingars bröllop istället för att kolla på tv. Vem skulle inte vilja se sin dotter/son gifta sig? Vem skulle inte vilja se sin kusin,tremänning,moster,faster,morbor,farbror eller ja vad fasiken vadsom helst att gifta sig!!

Jag tycker verkligen att detta har gåt helt överstyr nu och jag är verkligen less på detta!!
Så snälla gift er nu så jag slipper läsa/se/höra om detta varje dag!!

Ska det få vara så bara för att det gäller kungligheter??

ÄR DET BARA JAG SOM KÄNNER SÅ HÄR??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0