Blommor

För ett litet tag sedan så skrev jag om att jag och 2 st till från gården var iväg till
Torsång till blommster trädgården som är så STOR!! Och ja vi köpte ju plantor
till dom som ville ha och lite blommor till gården!!

Jag älskar ju rosor och blommor med fina färger, där i mot så kan jag inget om
just blommor så man vill ju ha så enkla blommor som möjligt!!
Hade rosor förut men dom skulle klippas hit och dit hela tiden så dom dog =(

Men just nu när vi var där i Torsång så hittade jag LÄTTSKÖTTA rosor som bara behöver vatten
och lite omsorg!! Och vips,vola ser man på massa fina ROSOR!!!!
Tog ju tre olika, en ROSA,en RÖD och en LILA!!! Och alla blommar på så fint!!!
Man får ju inte allt för ofta någon blombukett av Marcus eftersom att han är så
känslig av olika blommor så då passar det fint med sina EGNA rosor som man kan
drömma sig bort med =)
Men jag tar gärna i mot stora fina ROSOR också!!! =)


Lika så har min lilla tomatplantering tagit fart så jag vet inte hur den ska få plats i den där
lilla krukan om den ska fortsätta växa så här =) Men ja jag hoppas på lite tomater till
Alexander sen då!!!!

Sen är det några andra blommor som jag också gillar men vet faktist inte vad det är för blommor!
Jag fastnade för dom pga färgen och figuren =)

Men vet ni vad, njut av dessa bilder istället!!!!


 
       


 
Min tomat =)


Vad är detta för blommor??? =)












Kommentarer
Postat av: erica

vad fint gumman ! vill oxå ha sådär fint. älskar rosor jag med !

2010-06-08 @ 22:29:00
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0