Bil

Tänk vad svårt det ska vara att hitta en billig liten skit bil som man bara ska ha under sommaren.
Vi har letat hela jäkla dagen så nu är jag helt matt på detta.

Ingen som har en bil att låna ut eller??
Jag börjar få smått panik att jag kommer vara fast här hemma
hela jävla sommaren med båda barnen och utan BIL!!!!
Så kul är det ju inte =(

Sedan blev det att besöka maserhallen för det var ett bra tag sedan.
Och skönt var det kan jag lova!!!! =)

Men jag hoppas att det löser sig så jag slipper få magsår av detta,
men tyvärr så tror jag redan att magsåret håller på att bryta ut =(
Snälla Hjälp!!!

Ge mig en BIL!!! Eller ja någon miljon skulle ju inte sitta fel =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0