Besökare

LINDA - EN VIMSIG MAMMA    TIPSAR!!!!!



Jag hade jätte få läsare förut och jag visste inte
ens om jag ville fortsätta att skriva blogg eftersom
det känndes som att sitta och skriva till sig själv bara.

Då blev jag tippsad om Bloggtrafik och jag var lite
frågvis om detta eftersom jag gått på massa ploj-
skit förut.Så jag gick in och läste om denna sida
och frågade några bloggare som använde just
Bloggtrafik!!

Jag tänkte att eftersom det är helt gratis och
jag bara kan vinna en massa besökare till min
blogg så tänkte jag prova på en vecka.
Men jag behövde bara prova på i 2 dagar och
märka av att jag hade fått runt 160 st mer
läsare per dag och vissa dagar ännu mer =)

Så jag kommer absolut vara kvar där och deras
enkla och bra system som dom kör med är helt
kanon!!! Gå in och läs vett jag!!! Bloggtrafik.se

Annars tycker jag att ni går med på en gång!!!
det är ju bara att avsluta kontot om ni ej blir
nöjda med eran nya besökar-statistik!!!
Så klicka er in redan nu och fyll eran blogg med
masa trafik och massa nya läsare!!!

KLICKA HÄR!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0