Barn

Har ni någon gång tänkt tanken på att barn gör en väldigt glad oftast.
Dom kan göra en rolig sak som gör att man går runt med ett leende på
läpparna hela dagen eller så säger dom något roligt och konstigt så
där som bara barn kan göra =)

Det behöver inte vare ens egna barn utan någon annans barn, man
kanske hör det när man är ute och handlar,går på bio, är i simhallen
ja vart som hellst!!

Idag var det faktist mina två älsklingar som fick mig att både
skratta och le =) Det märks att Anton börjar bli äldre nu och han
hänger på Alexander med det ena och det andra.
Så idag när jag stog och diskade så hörde jag att Alexanxder
pratade med Anton och att dom var i Alexanders rum och lekte.
Anton började skratta helt hysteriskt och jag trodde knappt han
skulle få någon luft alls till slut.
Men sedan blev det tyst ett bra tag så jag la i från mig diskborsten
för att kolla till dom två små liven och vet ni vad??!!

Dom hade rivit ut alla mina underkläder på golvet och sedan har
väl förmodligen Alexander visat Anton att man ska ha dessa
kläder på sig så min syn när jag kom in i Alexanders rum var två
stycken skit glada barn som har klätt upp sig så fint i deras
mammas underkläder =)

Jag var bara tvungen att skynda mig att hämta mobilen för att
knäppa lite kort och japp jag fick allt på bild. Detta gjorde min
dag idag kan jag lova!!!!


Mina älskade skruttar!!!!<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0