Åka

Nu far vi för att kolla på en bil!
Hoppas att det är något som går framåt iallafall
så att några problem blir lösta iallafall =)

Så ska ta och fixa till barnen nu och sedan
så åker vi och hämtar far min som ska med
och kolla denna gång så man inte blir
helt lurad! =)

Så får se om man kommer hem med en
bil rikare eller om det skiter sig helt.

Det får ni veta senare ikväll det LOVAR
jag!!

Eftersom jag inte har skrivit om bilen tidigre
så kan jag ju fråga så här =)

Vad tror ni att det är för bil??Och hur tror ni
att den ser ut?! Den som blir närmast i gissning
VINNER en länkning till sin blogg under 3 stycken
inlägg AV MIG!!

Så GISSA på nu!! =) Tävlingen AVSLUTAS ikväll
klockan 21.00!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0