9 Juni 2010

Dagen har gått fort som alla andra.
Det står väl inte på förens Marcus
jobbar igen och man är mitt uppe
'i vanliga vardagen igen!!
Jag försöker njuta av alla minutrar
vi får med varandra nu för sen
går han på heltid och då kommer'
vi knappt träffas under veckorna.

Men jag hoppas att det visar bra
ekonomiskt sätt istället!! =)
Det är ju så mycket jag vill ha
och behöver just nu. Så ge mig
massa pengar så jag får allt!!

Nej då nu skojade jag lite med er,
är rätt så nöjd med allt jag har.
Men visst finns det en hel del man
borde ha fast man inte har.
Men det får komma när det kommer.
Är man inte gjord av pengar så
är man inte.



Vad skulle du gör om du vann 1 miljon??







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0