8 år

Idag är det den 10 JUNI 2010 och idag är det 8 år sedan jag och Marcus blev ett par!!!
Åtta hela år, som har gått så fort =)
Jag har njutit av varje sekund med dig och jag kommer fortsätta njuta av dig =)
Alla minnen och allt vi har tillsammans, ingen kommer någonsin
kunna ta det i från mig!!! Jag har det på bild,film och ja inom hela mig!!
Jag har fött två helt underbara killar som är gjorda av 100 % KÄRLEK
av dig och mig. Alltså 50 % Marcus & 50 % Linda  = 100 % KÄRLEK!!!

Vi har fått den gåvan att få ha dessa två söner som är välskapta och
kopia av var och en. Alexander är en direkt kopia av Marcus och Anton
är en direkt kopia av mig =)
Dom är som natt och dag fast ändå så lika!!!
Hur lyckades vi med detta??
Jo med vilja och kärlek och mycket omtanke =)

Vi har haft både med gångar och mot gångar.
Livet har varit en berg och dal banan och det
kommer det nog fortsätta att vara.
Men vi har klarat oss igenom det så här långt
så varför inte klara det hela livet ut!!!

Jag är så lyckligt lottad och idag vet jag inte
om jag svävar på moln eller om jag kan vara
hög av all glädje som rusar genom min kropp!





Kommentarer
Postat av: DONKEN

åååååååååååååååååååååh så himla vackert skrivet!

nu har jag publicerat din gästinlägg, och jga blev så glad när jag läste det. Så himla snäll o go och rar o söt du äär! :D

och detta inlägget, kärleken övervinner allt, och det ultimata beviset på att man älskar varann, är ju i slutändan det man producerat ihop i genpoolen tillsammans. :D hihi! pöss på dig linda!

2010-06-11 @ 01:40:22
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0