6 Juni 2010

Halva dagen har redan sprungit förbi oss och nu har jag en gnutta tid över att sitta här tror jag =)
eller jag tar mig tid iallafall annars!!

Idag har vi varit i väg och kollat på Sebban(Marcus lillebror)
när han spelade fotbollsmatch mot brage klockan 11.00
Och jag hade verkligen oackat med kepsar,solskyddsfaktorskräm,vattenflaskor och ja allt som man måste ha med sig när man är ute med barn i solen och värmen. Tyckte dock att det var rätt så skönt eftersom man såg ett och annat moln så visst vi skulle då inte dö i hettan iallafall!!
Nej tillslut när det var lite mindre än halva matchen kvar att spela så kom dom dära svarta otäcka molnen och det började blixtra åska lite. Sedan kom regnet. Och ja inte hade jag plockat med mig varlen stövlar,regnkläder eller paraply...Det var ju fint väder och varmt!

Ja så kan det vara när man inte tänker så långt =)
Vi hade tur och satt på en läktare undertak fast det regnade in lite snett så lite droppar kom på vagnarna.
Men med lite täcken så gick det kanon det med!! Det löser sig alltid =)

Sedan fick vi ta en liten tripp förbi affären på vägen hem för vi skulle inhandla lite nödvändigt som var HELT slut här hemma, och då passade vi även på att köpa lite saker till tacosen.Ja det blir tacos här ikväll!!!!! =)

Vad blir det för mar hos er i kväll??





Kommentarer
Postat av: DONKEN

mat? jaaaa du, vad ska man ÄTA egentligen..? haha..

då är du en av de nominerade so far då. hehe!



osis att det ska börja regna när man minst anar det, och inte kan hämta regngrejer heller när man är borta sådär.

vann de matchen?

pöss

2010-06-06 @ 14:04:28
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0