4 Juni 2010

Idag fick jag en sovmorgon av min älskade sambo.
Jag var helt enkelt död imorse efter att det blev sent
igår kväll och konstigt har jag sovit i natt också.
Så nu känner jag mig pigg och utvilad.

Marcus och Alexander är iväg och tvättar våran
skitiga bil så den kan bli lite fin igen =)
Sedan skulle dom komma hem med lite mat
på engång när det var klart med bilen.

Anton ligger och sover middag efter att ha ätit
en hel portion av 6-MÅNDERS frukt gröt!!!
Allt går så mycket bättre!! Mer info kommer'
om det snart så håll ut =)

Jag tänkte passa på att skriva några rader innan
man tar sig ut i solen igen.
Ja nu när det är så här fint väder hela tiden
så blir det dåligt med uppdatering här inne
på bloggen.Men ja ni har väl inte heller tid att sitta
och läsa en massa bloggar i detta fina väder??
Fast dock så blåser det lite ruggigt idag =/

Jag är på mycket bättre humör idaag så jag
överreagerade lite igår kväll pga trötthet.
Så allt är frid och fröjd nu =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0