16 Juni 2010

Barna vaknade inte allt för tidigt och det första man får höra är tjatet från Alexander som verkligen VILL och MÅSTE kolla på Pettsson och Findus...Och han sitter som en ängel den första vändan sedan ska man trycka om filmen igen och då börjar han få lite myror i brallan och inte kna han sitta helt stilla då eller, nej han ska hänga och  klänga på allt som finns i hans väg =)
Sedan när man ska sätta i gång filmen en tredje gång på hans beodran så kollar han knappt något alls för då är han mitt uppe i allt annat också =) Men ja det kan inte vara lätt att vara så där liten och inte veta vad det är som springer genom hela kroppen så att man inte kan sitta stilla =)

Sedan idag blev det taco-rester och Alexander åt ett helt bröd själv och han höll i det precis så som man ska!! Vi har alltid fått lagt sakerna i tallriken åt han istället men idag gic det kanon!!!

Sedan fick barnen åka till sin farmor och vara där hela dagen medans vi har åkt runt HELA falun och HELA Borlänge  för att hitta en billig och bra bil som Marcus kan ha och åka i till jobbet nu under sommaren.
Men nja vi hittade inget som var till intresse så nu gäller det att hitta någon villig person som kan låna ut sin bil under sommaren eller att verkligen hitta en billig bil som går framåt!!

Jag får smått panik över detta och ja magsår på köpet tror jag.
Min mage har inte alls varit bra idag och igår men jag biter ihop och
säger inte allt för mycket till dom runt om.
Vad ska dom kunna göra liksom??

Det är väl jag som har orsakat alla problemen som jag har
runt om mig och då får jag nog lösa dom själv också.

Brukar man inte säga att:
Ensam Är Starkast??!!


Jjaajaa vi hämtade barnen och blev kvar där ett tag.
Kom väl hem strax innan 19.00 tiden  och då blev det att
blåsa lite blåsbubblor med Alexander och sedan fick vi
ringa barnens farmor igen för hon hade visst lagt deras
hemtelefon under vagnen så den ahde kommit med
hem till oss den =) Så hon kom efter ett tag och hämtade den!

Sedan blev det kvälls mat för båda barnen och läggdags var
det också. Alexander somnade efter några tillsägelsar och
lite tomma hot.
Anton han fick vi lov att ge lite ersättning också för han verakde
inte alls bli mätt på 6 månaders gröten. Han låg bara och gnällde
och på en gång han fick sin efterlängtade ersättning och hade
druckit upp den så sov han!

Jag satt mig här för att fixa lite och det har slutat i att
visningen i morgon är inställd.
Jag ska springa med Rillo imorgon istället.
Vi ska kolla på en bil i Hedemora imorgon!

Ja och nu ska Marcus spela NHL-match via det trådlösa
mot sin bror =)
Jag ska gå igenom lite räkningar och papper för att
sätta dom i ordning i pärmarna.
Sedan får vi se vad kvällen visar!


Har det hännt något skoj hos er idag ??




Kommentarer
Postat av: Jannike

Tack så mycket:) De va väldigt skönt att prata men någon som visste vad hon pratade om. Allt känns mycket klarare nu:)

2010-06-16 @ 22:35:57
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-16 @ 22:55:49
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Din Åsikt

Hej, försökte igen men det går inte. Har du någon annan mail? Du är aktiv i topplistan nu!

Mvh



///Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0