11 Juni 2010

Dagen har gått fort som vanligt så det behöver jag inte skriva längre eller hur?! =)
Det började med en frukost för hela familjen och sedan var det bara att sätta lite fart att fixa iordning alla så att vi skulle hinna i tid!'
Så klockan 11 såbar det i väg mot Helix-gymnasiet för att kolla när Marcus bror Emil skulle komma ut och sjunga FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN! Och visst dom kom efter ett tag och bilder blev det tagna som ni sett!
Alexander var helt tokig när han fick se alla traktorer så vi tog oss ner till stan och kollade på alla studenter som åkte runt med lastbilar,bilar och traktorer.Ja dom kom i alla möjliga fordon =)
och Alexander tyckte det var jätte kul, visst fich hålla för öronen på både Alexander och Anton någon gång eftersom att vissa flak skulle ha så ONÖDIGT över HÖG musik på!!  Deras öron kan inte må bra nu!! =/

efter ett tag så tog vi oss hem och sedan for vi iväg på lite fika. Det bjöds på smörgåstårta och lite delikatesser bredvid!
Och kvar där blev vi ett bra tag efter som att båda barnen somnade och sov middag där =)

Sedan var det hem  och slappa lite och små fixa och sen började det igen...
ut och flänga =) Till affären och panta en massa tomburkar och sedan handlade vi saker till resan senare idag och även lite godis som jag inte alls är sugen på just nu =/

Sen hem och fixa iordning barnen med kvälls mat och dylikt..Anton sov väl när klockan var strax efter 20 tiden och Alexander strax där efter.
Jag slängde i gången en tvätt och sedan drog jag och köpte pizzA och Marcus kollade på fotbolls-vm.

Så efter det så har vi gottat i oss en pizza och jag har väl setat vid datorn och muppat mig hela kvällen.
Får se om jag tar med mig datorn under helgen, det beror på om det finns bredband där eller inte =/
Självklart hoppas jag på det =) Så jag kans kriva lite här =) men annars får det bli en bloggpaus tills på
måndag eller tisdag!!?

Ja nyss kom Alexander upp också, han har vaknat till och från hela tiden och nu fick han komma upp ett litet tag tills vi är klara med bloggandet och filmtittandet =) Sedan får han krypa till sängs med oss istället... MYS!

Nu ska jag avrunda för denna gång, så höres vi imorgon innan det bär av mot stockholm!!



Kommentarer
Postat av: cissi

villa söta ungar :)

2010-06-13 @ 12:48:40
URL: http://sederowskyy.blogg.se/
Postat av: Yoursooofine - Josefine

Tusen tack du:)

jo ibland har man bara tiden att skriva ett inlägg :)

hur mår du då?

2010-06-14 @ 13:02:22
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0