10 Juni 2010

Idag är det rätt så fint väder ute.Fast molnen kommer mer och mer.
Det gör inte oss så mycket för att efter barnen sovit klart deras middag
så är det vi som ska bada på Auqa Nova!!! Det ska bli så mysigt att
hela familjen ätligen kan komma iväg och bada tillsammans!!! =)

Jag funderar fortfarande på vad jag ska hitta på och ge Marcus för
något, det är ju trotts allt 8 år tillsammans, med både blod,svett
och tårar. Många bra stunder och några dåliga stunder men vi har
växt ihop och blivit starkare och starkare!!!Ingen kan bräcka oss nu!!

Vet inte vad denna dag kommer bjuda på mer men jag vet att vi har
en hel del som borde göras och hinnas med,så får se hur mycket
klockan blir efter badning och allt.

Studentpressent till Emil lär fixas för imorgon är det den stora dagen
för han och då ska det vara klart!!
Städningen ska vara klar innan lördag morgon innan vi åker iväg på
våran semester!!!

Ja det blir en liten semester för oss!! Det kommer ni få höra mer om senare
det lovar jag er...just nu hinner jag inte skriva om det =)

NU ska jag åter gå till lite arbete här!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0