1 Juni 2010

Då var vi inne i juni månad och nu är det väl ändå sommar??
Det är minst lika fint och bra väder idag som igår!!
Det GILLAS otroligt mycket!!  =)

Kom nyss hem från dagsiet och
idag kunde Alexander bara ha
linne och shorts!!!!
Har sedan kollat runt lite här
på datorn och läst en massa 
bloggar.

Nu ska jag ner och hänga upp
tvätten som precis blev klar,
sedan är det väl lite saker som
borde fixas innan 12.00
För då kommer svärmor hit
och är hemma med Anton
medans jag och Marcus åker
och tränar tills vi ska hämta
Alexander klockan 14.00

Sedan klockan 15.00 så blir
det att gå på en lägenhets-
visning..Och jag hoppas
att den lägenheten är fin!!
Vill flytta nu!!!!

Nej nu kallar Anton på mig
så jag återkommer sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0