Tuppen

Här är vi uppe med tuppen =)
Alexander är på dagiset efter en
seg morgonstart !
Han kom in helt yr och trött
efter att klockan hade ringt
runt 8.00 på morgonen =)
Han som brukar komma upp
redan vid  6 tiden och ska kolla
på film hela tiden, men nej idag
var han trötter och allt blev
liksom lite förskjutet och
segt på något vis.

Idag vet jag inte vad som
händer och sker.
Fick order igår av en viss
person att jag och barnen
skulle hålla oss hemma
för att få besök med
lek och skoj,men så
går jag in och läser
nu på morgonen att
denne person antagligen
har planerat in annat
ändå nu, jag blir så less!
Det är ju bra att veta om
 man ska sitta här hemma
och vänta eller om man
kan göra något annat
kul i stället än att bara
ge barnen falska förhoppningar.

Jaja den som lever får väl se
men just nu är jag väldigt
less på allt som har med
min lilla värld att göra.
Idag är en sådan dag jag bara
skulle vilja dra täcket över
huvudet och försvinna.

Men går det?? Nej för att
jag är ju som vanligt
själv med barnen och dom
kan ju inte få leka rövare
hela dagen eller =)

Nej over and out for me.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0