Torsdag

Då sitter man här igen och det är torsdags morgon,
Alexander är på dagiset och vi ska åka och handla
innan allt folk på festivalen vaknar till liv hade vi
väl tänkt!

Denna vecka är väl snart slut den med och det
har varit rätt så lungt tycker jag, fast det
kanske beror på att jag inte har varit ute och
flängt med bilen.
Försöker gömma mig undan denna vecka för jag
vet vilket kaos det är över allt, vägar som är
avstängda,sakerna är slut i affärerna och
folk är fulla och skiter totalt i att det finns
folk som BOR här också. Men japp så är det
när lilla lilla lilla Borlänge förvandlas till en
FESTIVAL STAD!!


Ska fixa lite nu sedan klä på Anton för att
sedan dra till äffären och införskaffa oss
det som saknas =)

sedan blir det väl att röjja lite här hemma
och hämta hem Alexander och sedan efter
16.00 tiden så ska vi till barnens morfar
för idag fyller han år =)!!

Jag åter kommer senare när det finns tid att
sätta sig ner och andas lite =)
Ha en bra dag allesammans!!



Kommentarer
Postat av: Millah

Har du fått ditt överrasknings paket? du borde fått det idag =) Kram

2010-07-01 @ 13:26:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0