Tävling

I söndags (18/7-2010) så var det dags för tävling igen!!
Denna gång så var det i Alfta och vi skulle starta ganska
tidigt så vi var start klara här i från redan vid 05.30!!

Kom till Alfta utan problem och allt flöt på riktigt bra!
Eftersom jag ej hunnit tränat något med rillo sedan
den första tävlingen så gick vi till en gräsplätt och
tränade lite uppvärmning. Men Rillo var så stirrig
så han ej kunde stå stilla så jag hoppades på bättre
lycka inne i ringen när det skulle bli våran tur!

Strax där efter så kom Rillos uppfödare dit ¨så vi fick
träffa både Rillos Morfar Dino och Rillos Mamma Dina!


Det var dags för våran tur och jag var så nervös
att jag skulle nog bokstavligen kunna skita på mig!
Men det gjorde jag inte, och jag tänkte att fan det
är bara andra tävlingen ihop så inte behöver det gå
lika bra som sist.

Men jopp lika bra som sist!! Vi slog 3 stycken
champion-hanar!! och tog hem ett CERT till!
Så nu åter står det bara ett (1) CERT till och
Rillo blir CHAMPION!!!

Det gick bra för Rillos mamma och även hans
morfar också!!
Och en grupp bild blev tagen också!!

Trevlig dag och inte alls för lång!!
Nu hoppas jag på att det fortsätter så här!


Kom så tidigt men ändå inte först!

Rillos Mamma Dina och Morfar Dino kom!

Plockade hem sitt andra CERT!!!

Behövlig vila =)

På G direkt efter igen!

Vila igen...

Dina & Rillo = Mor & Son

Morfar Dino, Mamma Dina och Rillo!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0