Tävling

nu sitter jag här i startgroparna igen
och denna dag far jag och Rillo till
Köping på tävling!

Så nu ska jag bara ner och borsta
tänderna och sedan gå ut till vägen
för att bli upp hämtad av mamma
pappa som kommer med Rillo =)

Jag åter kommer senare om hur
dagen gick i hel het...

Han kan ju bli champion idag men
det tvivlar jag på,det är tredje tävlingen
jag ställer ut han och vi har två stycken
cert från de två andra tävlingarna, inte
tror jag att vi plockar hem ett varje tävling eller.

Jaja de åter står att se men
skit nervös är jag även denna
gång ska ni veta.

Nu kom Alexander upp också,
så lär skynda mig att gå i  med
han till Marcus!!

Ha en kanon bra dag!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0