Städa

Det blev ingen vila idag heller.Precis när jag tänkte dra mig nerår för att lägga mig och mysa i sängen bredvis Marcus och Anton så vaknade Anton och ville upp och leka fort som tusan.
Marcus skulle hoppa in i duschen sedan åka till kupolen innan han skulle åka vidare till jobbet.

Så jag fick ingen liten vila idag heller =/ Men jaja jag ska nog klara dagen,fast med en klump i magen.
Måste det vara något hela tiden?? Kan jag bara inte få ha det bra och att allt kan flyta på normalt utan
krångel och skit. Jag orkar inte hålla på längre, att gå runt med en klumo i magen hela tiden som bara
blir större så fort man ser en endaste liten sak som kan vara ett litet tecken på ett rent helvete igen =/

Ja men iallafall så tog jag och fixade upp alla leksaker i Alexanders säng och sedan kom dammsugaren
fram och fick bort det mesta skiten från golvet =) Sedan tog jag moppen och då blev det skinade rent, gortsatte där efter i vårat sovrum och till sist så tog jag ock skurade hela toaletten så nu är det fint där också.
Sedan slängde jag i en tvätt som är klar vilken sekund som helst, så jag ska vika den torra tvätten och lägga
in den u skåpen innan jag ska hänga den här nya tvättade tvätten =)
Sedan är det disken som står och väntar på mig också.Och detta tänkte jag hinna med innan vi ska hämta
Alexander på dagiset klockan 14.00....

Sedan är det hallen,köket och vardagsrummet kvar.Men de får bli ikväll eller imorgon för trotts att det är
mulet och fult väder så är det kvavt som tusan och svetten kommer så fort man börjar städa.Så jag delar
hellre upp sakerna på flera dagar än att svettas ihjäl just idag.

Anton fick lite mat starx innan 12 och sedan la han sig för sin  middagslur. Så han vaknar snart han med
skulle jag tro =)

Nu ska jag återgå till arbete här i hemmet sedan blir det att åka till barnens mormor och morfar efter vi har hämtat Alexander på dagiset.

Där ska mormor kolla i oriflamekatalogen och hon kommer nog bli sugen på en massa produkter för det blev jag!
Sedan blir det lita mat där och lek som vanligt. Jag tänkte försöka hinna träna lite med Rillo inför lördagens tävling. För sist hann vi ej träna alls men de gick ju bara ändå =)

Så jag åter kommer väl sen ikväll!
Ha en kanon bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0