Städa

Tänkte försöka städa någon dag nu framöver
också, för man såg idag på Antons body att
den blev en aningen skitig när han krälade
runt på golvet som en tok =)

Men ja vem fasiken orkar städa i denna
värme?? Inte jag iallafallm det känns ju
som att man knappt får luft bara man
sitter stilla i hemmet just nu och hur
blir det inte då när man ska springa runt
och fixa till och städa allt i lägenheten??
jo de kommer sluta med minst ett LIK
på golvet....

Plockade lite inne på Alexanders rum idag
medans barnen lekte och ja tältet
blev populärt idag kan jag lova, tog en
del bilder också men som vanligt har
jag glömt mobilen där nere så dessa
bilder får jag lägga in på datorn vid
ett senare tillfälle och sedan lägga
ut det här, så skriver inte så mycket
mer om det just nu då =)

Men nej STÄDNING står väldigt
högt upp på min MÅSTE göra lista
och jag hoppas att det kan bli lite
svalare väder inom de närmsta
dagarna iallafall annars  kommer
vi nog dö i dammsjukan istället =)


Har ni ork att städa nu i denna hetta?



Kommentarer
Postat av: Jeanette

jag tycker hela sommaren går och det bara blir slarvstädat....:). Skulle visa en kompis runt i huset igår som inte varit här, men man fick nog ursäkta röran överallt:)

2010-07-16 @ 08:27:36
URL: http://mrsjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0