Sova

Nu tror jag att det är dags för
att ta ett stort hopp ner i sängen.
För att få några timmars sömn
innan man ska upp och stressa
sönder sig under en ny dag  =)

Imorgon blir det fotbolls tittande
och en massa annat skoj.
försöka dela ut alla produkter
som kommit hade jag också
tänk göra.

Ja vart ska jag börja med alla
mina mål och drömmar??

Ska jag kanske skriva ner
dom på ett papper och sedan
utgå från det, eller ska jag bara
välja ut en sak och försöka med
att fixa det?? hummm ja det är
en fråga jag ställer mig ofta och
just nu kommer jag ingen vart
för jag vet inte vart jag ska
börja =(


Nej jag får ta och sova på
saken så kanske allt känns
en aning lättare imorgon!




Kommentarer
Postat av: DONKEN

sova på saken brukar vara en god idé. ja jag tror kanske att det verkar lösa sig nu, kanske, med dagis och allt. OM det går som jag vill.. i den farten jag vill. ;) pöss o gonatt med dig.

2010-07-14 @ 01:23:45
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0