Sorry

Jag har inte huvudet med mig idag eller snarare nu på
kvällen. Jag är trött och allt känns så efter på något vis.
Men dagen är vaklarad och det har fikats,handlats och
tvättats =)

Blev grillat idag med =) Provade på att grilla rostbiff och
det gick faktist ner det med.
Sedan blev det lite One Tree Hill också så det var helt
perfekt kväll idag!!

Funderar på att slänga mig i sängen redan nu, för jag orkar
inte skriva alla inlägg jag hade tänkt skriva. Så jag får väl
skjuta på det lite så får nu läsa dom sen vid ett annat
tillfälle istället.
Risken är att om jag sätter mig ner och skriver nu
så blir det bara gojja av allt för jag orkar inte styra
över varken fingrar eller armar just nu.

Men så fort jag lägger mig i sängen som kommer
jag som vanligt ligga där och vrida och vända mig
tills klockan är över 02-tiden som vanligt.
Hur trött jag än är så kommer jag aldrig till RO
att kunna somna in för att få mina timmars sömn
under natten =/

Nej ni får vänta tills imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0