Sol

Här om kvällen när jag gick
till pizzerian för att hämta
två stycken kebabrullar,
så trodde jag först att en
byggnad höll på att brinna
ner.
Där jag gick var det ingen
sol inget alls men på den
där byggnaden längre
bort så blänkte solen i
alla fönster och det lyste
så starkt att det såg ut
som eldslågor.

Jag var tvungen att stanna
till för att kolla extra noga
och när jag väl kom på
hur det låg till så skulle jag
ta kort för att visa er, men
ja att ta bilder med mobilen
är väl inte det bästa korten
man kan få så det syns inge
bra på detta foto tyvärr.

Men det var fränt att se
och gud vad lurad jag blev!!








Kommentarer
Postat av: M A L I N :)

om du inte har röstat så rösta gärna på mig här http://miliahs.blogg.se



jag är nr 5

det tar bara en minut och ni gör mig jätte glad !

du kan rösta en gång om dagen enda tills dne 20.e



om ni inte tycker om sånna här kommentarer ta bort den då :)

2010-07-14 @ 21:15:46
URL: http://outlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0