Sjukt

Helt otroligt jävla skjut är vad det är!
Jag har sett Jay-z live och han hade
Alicia Keys med sig!!!! =)

En otrolig upplevelse som inget
kan slå med hästlängder just
nu!! Jag ångrar inte för en sekund att
jag köpte bandet tillslut ändå =)

Och likaså John Fogerty!! Vilken
stjärna och vilken musik. Jag
tror att det räck i allas ben och
kroppar till de flesta låtarna =)

Och mor och far som lyssnat på
han sedan jag vet inte när ja dom
fick jag ha i luren nästan hela 
uppträdandet så jag hann bara med
att filma och ta kort i början =)

Jay-z var dom inte lika intresserad
utav så där blev det kort och
filmning ska ni veta, så det blir
att lägga ut på youtube ikväll
 och ja ni missar inget här i bloggen
heller så var lugna!!

Nu ska jag börja föra över allt från
mobilen till datorn och sedan blir det
lite mat och sen sak vi hämta hem
våra två busfrön =)

Ha de gött så länge!



Kommentarer
Postat av: Mammabea.se

Kul :) Roligt att få vara med om upplevelser lite då och då. Ha en bra dag, kram

2010-07-04 @ 11:58:05
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0