Självpoträtt

Alexander fick ju ett av ritat självpoträtt av sig när han fyllde 1år.
Sedan fick jag ett av ritat självpoträtt av Anton i julklapp också.
Båda korten är tagna när dom är 1 dag gammal =)

Det är min underbara vän Erica som ritat dom och hon
är kanon duktig på det hon gör!
Tänk om man själv skulle kunna rita så där?!
Själv nöjer jag mig med att kunna rita steckgubbar =)

Har dock inte kunnat satt upp bilden med Anton eftersom
jag ej haft någon ram till den och jag har letat hela tiden
sedan i Januari efter en lika ram som sitter på bilden med
Alexander.
Nu gav jag upp och köpte två lika ramar så jag skulle få sätta
upp båda de underbara tavlorna på väggen!!

Och bra blev det, nu hoppas jag bara att Erica skulle vilja
skissa av fler självpoträtt om det utökas i denna familj
fram över =) Jag är ju så där att jag vill ha lika till alla =)

Lite perfektonist finns det i mig =)  haha


Vilket jobb det lär vara att få med alla dom där detaljerna
som gör att bilden blir exakt som fotot. Hur orkar man?

En stor GULD medalj till ALLA er som kan rita och skissa
så där bra..... Fortsätt med det ni gör!



Alexander & Anton pryder nu mera väggen tillsammans!! <3


Alexander 1 dag gammal!


Anton 1 dag gammal!







Kommentarer
Postat av: Ella

Hej!

Vilka fina Teckningar, Visst önskar man att man var så där duktig:-)

MVH/Ella

2010-07-22 @ 23:37:01
URL: http://djurlivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0