picknick

För några dagar sedan så åkte jag och barnen upp till Amsberg och sedan tog vi en promenad från Amsberg ner till Havtrollet och där blev vi hela dagen.Vi hade fika och lite små plocks mat med oss, och en massa bad blev det också. Vissa kunde ligga och pressa på stranden och vissa kunde inte det =)

Det var Mamma,pappa,Erik,Malin,Hmpus,Wille,Alexander,Anton och jag. Ja Rillo var med han också =)
Lite drygt att dra tvillingvagnen genom skogen osv men jag klarade det också och vi bildade ett tåg  för alla uppförsbackar så alla puttade på alla för att komma upp =)
Ja sjuka ideer man kan komma på så där bara. Men välkommen till min släkt!! =)

Barnen ´var jätte trött strax innan vi skulle bege oss hemmåt igen, så dom slockande i vagnen  =)

Men jag låter bilderna prata mer =)

  
    

   







Kommentarer
Postat av: lina

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i Nellys skotävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-20 @ 11:44:07
URL: http://lawliet.blogg.se/
Postat av: fiia

hade du inte gjort dej av me tvillingvagnen eller är det jag som är snurrig?! haha älskar dom vagnarna :)

2010-07-20 @ 13:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0