Peace and Love 1

Tänkte bjussa på lite bilder och då delar
jag in det i 3 stycken olika inlägg.
Det blir ett för typ förfesten i Parken =)
Det andra blir lite bilder inne från
själva festivalen och sedan det tredje
och sista blir från dagen efter.Det är
lite bilder tagna från campingen då!

Jag är verkligen glad över att
jag inte sov på campingen och
att jag inte behöver hjälpa
till att städa upp efter alla
svin som sovit där =)

Men iallafall  innan vi gick in
på själva festivalen i Lördags
så satt vi i en park på hagalund
med massa vänner och roligt
folk. Ja humöret var på topp
och allt kändes så bra!!
Och självklart blev det
lite kort tagna där ifrån som
jag självklart tänkte bjuda
med mig av =)

Så här är våran tid i parken:













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0