Onsdag

Idag har vi redan hunnit med att kollat på 2 stycken
fotbolls matcher nere på sportfältet, den ena matchen
var min kusin Hampus med och spelade mot ett Mexikanskt
lag och den andra matchen var Marcus lillebror Sebastian
med och spelade mot ett annat Borlänge lag.
Tyvärr så slutade det med förlust för bådas lag så det
var lite tråkigt.Men Sebastian har en till match 15.20
idag på eftermiddagen så då tar nog jag med mig
barnen och åker ner dit och kollar lite  =)

Sedan har jag ringt runt för att få tag på alla som
ska ha sina varor från Oriflame. Och nu är det
bara 2 st påsar kvar här hemma =) och den ena
hon jobbar och den andra vet jag inte riktigt men
detta kommer bli jätte bra det =)

Nu har jag setat och skrivit lite lappar som ska delas ut
för jag vill ha lite fler fasta kunder och vad gör man inte
för att hitta lite mer folk. Så nu ska det delas ut lappar =)

Ska först kolla lite på hus och drömma mig bort som vanligt
och sedan ska jag kolla lägen om det börjar komma ut några jobb
som skulle kunna passa en =)

Ha en kanon bra dag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0